Solar Powered Auto Darkening Welding Helmet Arc Tig Mig Grinding Welderr Mask

Solar Powered Auto Darkening Welding Helmet Arc Tig Mig Grinding Welderr Mask
Solar Powered Auto Darkening Welding Helmet Arc Tig Mig Grinding Welderr MaskSolar Powered Auto Darkening Welding Helmet Arc Tig Mig Grinding Welderr MaskSolar Powered Auto Darkening Welding Helmet Arc Tig Mig Grinding Welderr Mask



Specification: 

Brand new
Material: PP
Color: black
Size: approx. 300*240*220mm
Working temperature: - 5℃~ 55℃
Limited working temperature rangee: -10℃~+60℃
Fully Automatic Power On/Off
1/25,000s Switching Time From Light To Tinted
0.1-1.0s From Dark To Light Switching Time By Variable Adjustment Knob
Light State: DIN 4
Dark State:DIN9-13 free adjustable(External,Variable)

Package included:
1 x Welding Helmet

 Details Pictures:





Solar Powered Auto Darkening Welding Helmet Arc Tig Mig Grinding Welderr MaskSee detail


Popular posts from this blog

HAYEAR 14MP USB HD Industry Video Microscope Camera Digital Zoom 720p 60Hz Video Output + 100X C-mount Lens

Cordless Electric Pruning Shears with Rechargeable Lithium Battery Powered Tree Branch Pruner 35mm (Max) Cutting Garden Tool

Pro'sKit SS-988 Soldering Station Digital LCD Display 220V Smoke Exhaust Soldering Iron for SMD Desoldering Rework Station COD - (yjskj)